meandmyrestlesssoul.blogg.se

Leaving drinks

Kategori:

Igår gick jag en promenad i London på några gator jag aldrig gått på innan.
Tittade förbi kyrkan som är med i Love Actually.
 
 
Sen åkte jag till Canary Wharf där det va en ice skulpting festival.
Själva området i sig är spännande och med solen som sken va det en härlig stund.
 
 
Åt en god wrap till lunch.
 
 
 
 
 
 
På kvällen hade jag leaving drinks. Vi träffades på en pub på Carnaby Street.
Först va det bara jag och Tom. Senare kom Nikki, Margot, Harris och Nick. Och sedan även Mike, Sherwin och Jordan när de hade slutat jobba. Jag tog några bilder men alla blev suddiga eller så använde jag blixt och alla blundade.
 
Jag ville ut och dansa så vi gick till en klubb som hette Sketch. De hade inget dansgolv. Bara dyra drinkar (skulle bjuda Mike, Nikki, Jordan och Tom + 1 drink till mig och det resulterade i £60) och roliga toaletter (ett stort rum med massa "ägg" där varje "ägg" va en toalett)
Tog bussen hem vid 3 tiden.
 
Idag blev det en full engelsk frukost med Mike och sen promenerade vi lite på Southbank.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: