meandmyrestlesssoul.blogg.se

1 år i London = 8574 bilder

Kategori: Foto

1 år i London, 44GB och 8574 bilder senare.
Tänkte göra en fotobok från året som har gått men inser ju att det är asolut inte möjligt med så många bilder.
 
Fick en ny idé när jag traskade upp för Danska gatan i Göteborg och fick syn på en scrapbook butik.
Gör helt enkelt en likadan scrapbook som jag gjorde efter min tid i USA men även min resa i Australien.
 
Började genast att gå igenom mina bilder och efter lite rensande har jag plockat ut 1000bilder, vilket fortfarande är lite för många. Så det blir att rensa ytterligare 1 gång.
 
Har även börjat kopiera in alla mina blogginlägg ett word dokument så att jag kan skriva ut texten från bloggen och ha med den i min scrapbook oxå.
 
Detta projektet tänker jag inte börja med förräns jag har ett eget boende då detta tar både tid och plats.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: