meandmyrestlesssoul.blogg.se

Julkonsert

Kategori:

Ikväll va det ytterligare en julkonsert. Denna gång på Trädgårn med Mias kyrka connect church.
Riktigt påkostat med många duktiga sångare och dansare.
 
Gatsbynummer:
 
"All I want for christmas is you" 
 
 
"Mary did you know" Vilken röst denna tjej hade!
 
"O helga natt" - boybandstyle
 
"Joyful, joyful"
 
Efter konserten på väg ut kände jag igen en kille i garderobskön. Det visade sig vara Fredrik, en kille jag lärde känna i Norrköping, som sedan flyttade till Australien. Han bor i Göteborg med sin fästmö nu och jag har inte hört nåt från honom på några år. Det läskiga är att jag funderade på va han gjorde nuför tiden för bara några dagar sen.
 
Jag sprang även på Ida härom dagen. Vi gick på gymnasiet ihop och hon berättade att även Teres som gick i vår klass bodde i Gbg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: