meandmyrestlesssoul.blogg.se

Egoboost!

Kategori:

Idag berättade min chef om problemen med att hitta nån extraarbetare till jobbet. Hon har pratat med arbetsförmedlingen som bara ska skicka ut annonsen till personer med butikserfarenhet. Det va så jag fick mitt jobb. De säger att de har skickat ut annonsen till 50 personer. Det är bara 5 personer som har lämnat cv, bla jag. 
En tjej har jobbat hos oss 2 veckor nu men eftersom hon är ensamstående till en 6-åring kan hon inte alltid ställa upp så nu letar chefen efter nån ny. 
Hon berättade att senast hon pratade med arbetsförmedlingen sa hon till dem att "jag vill ha en till Rebecka"  
Egoboost!
Sedan kollade jag o en kille försäljningen på företaget i november för skojs skull och jag hade sålt mest av alla 8 heltidsanställda. Nummer 2 efter mig låg mer än 100 000kr efter vad jag hade sålt för. 
Egoboost igen!

Ikväll har jag o Henke julshoppat lite. 
Jag gick bananas på växter o hittade en novemberkaktus på ikea. 
Har letat efter en länge o har tills nu gläds åt skottet jag tog på en av växterna i trappuppgången som har börjat blomma. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: