meandmyrestlesssoul.blogg.se

Egoboost

Kategori:

I veckan har jag fått flera positiva kommentarer av olika människor jag inte känner.
 
Det började på jobbet häromdagen då en kund tyckte att jag kunde väldigt mycket om våra produkter. Hon sa tack flera gånger och innan hon gick sa hon bara "Tack för jättebra hjälp, du är verkligen kunnig!"
 
Igår va det några äldre, fulla gubbar som vi delade bord med vid trädgårdsföreningens uteservering som flera gånger poängterade hur vacker jag va.
 
Idag på jobbet mötte jag några kunder med ett leende och kunden blev förvånad över att jag va så positiv. Han sa att det är inte ofta man ser så mycket positiv energi.
 
Senare ikväll efter att ha suttit och pratat med en kille (dejt) fick jag komplimang för att det va så lätt och trevligt att prata med mig.
 
Det ger mig verkligen en egoboost och jag vill bara va ännu mer trevlig, glad och positiv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: