meandmyrestlesssoul.blogg.se

Flytt och pysselhörna

Kategori: inredning

Nu har det gått ca 1 vecka sen jag flyttade och jag har äntligen skaffat internet:)
 
Vi packade släpet på lördagkvällen och körde ner till Gbg på söndagen. Upp med alla grejer till 4:e våningen vilket gick snabbt och smidigt. Sen en lunch på Glenns som ligger i huset bredvid.
På kvällen kom Clara och hjälpte mig diska av alla köksgrejer som vi sedan ställde in i köksskåpen. Sedan fick jag halsont och feber. Så tyvärr blev det en ganska sömnlös natt. Så på morgonen va jag uppe vid 7 och trotsade feberfrossan för att börja packa upp. Natten till tisdagen bestod även den av feber men på tisdagen könde jag mig bättre. Sen dess har jag pysslat här hemma med undantag för lite jobb i onsdags, bio och födelsedagsfirande i torsdags och Gekås idag.
 
Flyttlasset färdigpackat.
Kaos när allt va färdigt.
 
 
Det som jag har gjort klart är min pysselhörna.
Bild före när Tommy bodde i lägenheten:
Bild före jag har gjort nåt:
Bild efter:
Har köpt mig en ny HELMER :) och använt en vas som förvaring till mina presentpapper.
Jag har använt ljusstakar som hållare till pennor och penslar.
Jag har redan gjort om några gånger. Nu ser det ut såhär:
Hittade en liten väska på Erikshjälpen för 15:-. Visste inte vad man skulle ha den till men tyckte att den va så söt. Så nu är den i min resehörna tillsammans med boken THE TRAVELBOOK, mosters broderi och en pennvässarjordglob jag hittade på TGR för 10:-.
 
Dessa bilder får räcka för idag.
Ska försöka få upp fler i morgon. Kanske på mitt superfina smyckesskåp jag har gjort i min 50cm x 150cm "walk in closet"
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: