meandmyrestlesssoul.blogg.se

Utekväll

Kategori:

Igår va det jobb 12-16 bara. Jag jobbade med Cathy och vi är verkligen dream teamet. Sålde massor, fyllde på saker från lagret och pratade lite oxå givetvis :)
I går kväll åkte jag hem till Nikki. Hon bjöd på middag och vin. Eftersom jga är ledig idag söndag, vilket inte är så vanligt så ville vi gå ut men vi visste inte var. Vi hamnade på Notting Hill Arts CLub där vi dansade hela kvällen och drack äckliga drinkar. Den första va en sangria på vitt vin och vatenmelon. Blää. Den andra kom jag inte ihåg vad det va men den va lika äcklig den.
Va hemma vid 3 tiden.
 
Idag är jag ganska seg. Har suttit och letat efter billiga rum i London nu på förmiddagen. Flyttar ju ut om 1 vecka. Vill ha nåt där de inte har nån minimum gräns för hur länge man måste stanna. Ifall jag inte får jobbet somm supervisor åker jag ju troligtvis hem om 1 månad. Har ju fortfarande 1 månads uppsägningstid.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: