meandmyrestlesssoul.blogg.se

Tate Britain

Kategori:

Tog mig till slut till Tate Britain. Det är typ det ända av alla gratismuséer jag inte hade sett än.
När jag tog upp kameran för att ta en bild av en staty så insåg jag att batteriet satt kvar i laddaren hemma.
Tog några bilder med mobilen ist.
 
 
 
Sen fick jag lite bråttom så jag tittade inte så noga. Va tvungen att hinna till en visning av ett rum till 6.30pm.
Rummet ligger ca 10 min promenad från där jag bor idag vilket är bra för jag gillar området. Dock så kanske inte huset och lägenheten va den fräshaste. Men en STOR säng och stor garderob i ett stort rum. Bara sängen va ju lika stor som mitt rum är nu. 
Jag har tills i morgon att bestämma mig. Vore ju skönt att ha det klart och troligtvis blir det kanske bara en månad.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: