meandmyrestlesssoul.blogg.se

På promenad

Kategori: Foto

Idag har jag varit ledig. En solig och härlig dag.
 
Jag började dagen på Oxford Street. Behövde en skinnjacka (fake), en väska och ett par skor. Hittade inget av det så jag åkte till Dalston Kingsland där jag vet att det har 2 olika skoaffärer. Inget där heller.
Åkte hem och åt lunch innan jag träffade Mike på Westfield. han har sökt jobb i en butik som heter Ben Sherman så han vill kolla runt i olika butiker. Tyvärr antog han bara att det fanns en i westfield vilket det inte gjorde.
Jag hittade i a f en skinnjacka på H&M :) Hade även en kupong så att jag fick £5 rabatt.
 
Sen gick vi från Westfield tioll Holland park där vi traskade runt i den japanska trädgården.
Det va flera påfåglar där inne. Minst 10st. Allt va frid och fröjd tills några familjer kom och började slänga bröd till fåglarna. Duvor kom flygandes från alla hörn och kanter och påfåglarna (som inte är så små) sprang runt som yra höns runt alla människor. Jag blev rädd och tog mig snabbt därifrån. Jag litar inte på fåglar.
 
 
 
 
 
 
 
I parken finns ett stort schack spel
 
 
Mike gillar inte att vara med på bild men jag övar för fullt på att ta porträtt.
 
 
Någon ville klättra i träd
Sen gick vi vidare till High Street Kensington och genom Kensington Gardens för att sedan dricka kaffe/te i Whitleys shoppingcenter. För då va det inte nån värme ute längre.
Därifrån åkte jag till Earls Court och åt middag på en Kinarestaurang med Nikki.
 
Fynd från besöket på IKEA i tisdags. Krokar att hänga på hyllan med mina halband.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: