meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kök

Kategori:

I går jobbade jag bara 10-14 i kassan. Ett extrapass för att öva.
Efter jobbet åkte jag hem och lagade lite lunch innan jag åkte ner till Notting HIll Gate.
Sedan traskade jag ner för Portobello Road hela vägen tillbaka hem. Solen sken och det va ljummet i luften.
Sen gick jag ett varv i en park som ligger här bredvid.
På kvällen tog jag bussen till Nikki. Missade precis buss 328 som går till henne men hoppade på bussen efter för att komma ikapp. Men i Notting Hill så stannade inte busschauffören på den hållplatsen jag ville gå av så jag fick springa till nästa hållplats för att komma med den andra bussen. Sen insåg jag att det kom 3 st 328 på rad så jag hade bara kunnat vänta på nästa. Det är bara det att ibland går de med 15 minuters mellanrum och jag ville inte vänta så länge. En liten springtur blev det ist.
Nikki och jag gick till en pub. drack 2 glas vin/cider, pratade och sen gick hem igen. Ett besök på nån timme. Vi va båda trötta men ville prata lite.
 
Igår sken solen in genom mina skitiga fönster
 
Här är 2 bilder från köket
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: