meandmyrestlesssoul.blogg.se

Intervju

Kategori:

Idag jobbade jag 8-12 innan jag skyndade mig hem, åt lunch pch bytte om inför min intervju. Åkte till Oxford Circus butiken och hade min intervju. Jag tyckte den gick ganska bra. Första delen va frågor men inte exakt de jag hade pluggat på utan liknande. Sen kom en del 2. Jag fick 30 minuter på mig att gå runt i butiken och hitta saker som de borde sluta med, saker de borde börja med och saker som va bra som de ska fortsätta med. Det va lite svårt men jag hittade en del och sen gick vi igenom dessa punkter. Jag får svar på onsdag om jag går vodare till en andra intervju. Så fort jag hörde orddet second interview blev jag nervös. Varför kan det inte räcka med 1. Plus att det kommer dra ut på tiden med en till intervju. Träffade sedan Mike. Vi fönstershoppade lite innan vi åkte till National portrait gallery. Intressant och givetvis gratis;-)Sedan åkte vi till Westfield där vi strosade runt lite innan vi gick och åt burgare på Byrons och sedan såg vi på About time som va en mysig film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: