meandmyrestlesssoul.blogg.se

Förkylning

Kategori:

Igår va det jobb mellan 12-21.
Hade världens förkylning! Näsan rann som en öppen kran och jag gav mig själv kallsupar och "tappade" andan lite då och då. Inget kul att gå med ett papper under näsan hela dagen.
Trotsade detta trots allt och träffade Nikki för några pints efter jobbet. Vi har ju inte setts på så länge. Jag har ju inte äns hunnit berätta för henne att jag snart måste flytta ut och kanske måste åka hem.
 
Idag jobbade jag 9-18 och sen hade vi kick off mellan 18-20.
Kranen i näsan va nu avstäng och inehållet i mer fast form. Dock låter jag väldigt täppt. 
Dagen gick väldigt fort för jag hade massa boxar med kläder att packa upp, placera ut och fylla på lagret.
Kick offen va ok. Vi pratade lite om GAPs värde ord; DO WHAT YOU LOVE. Detta innehåller I love TALKING, I love SMILING, I love ENERGY och I love TEAMWORK.
I slutet hade vi en liten modevisning. Jag, Jordan, Mike och Lili va mannekänger. Kul och knasigt.
 
Efter jobbet gick jag och Mike till Kings Cross där vi satte oss på ett litet bageri/café. Vi ville ha te men tänkte att vi tar en korg bröd till för att ha något att tugga på.
Till detta fick vi 4 olika syltar och nutella + vit cholkadkräm (konstigt men ganska gott i mindre mängder)
Trevlig stund med djupa samtal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: