meandmyrestlesssoul.blogg.se

Halloween special

Kategori:

I går kväll va det Halloween tema på pubquizet.A
Adam och hans medhjälpare hade klätt ur sig och det va bara frågor om halloween, skräckfilmer, sjukdomar och annat elände.
 
 
I den första smak rundan så skulle vi smaka på drinkar och säga vilka ingridienser som va i.
Man får lov att säga att de va väldigt uppfinningsrika.
Vad sägs om Vampire Kiss
Mummy brains (som va banan och jordgubbssmak på) och hade blinkande ögon.
 
Goul Soup (annanas och kokos smak)
Petri surprise
 
I en rond hade Adam totalförstört en nalle och lagt i  "inälvor" som 4 olika personer fick gräva efter.
 
 
Sista ronden skulle man lyssna på klipp från sräckfilmer men jag hade inte sett någon av alternativet. Däremot hade Aisha sett alla, några gånger om så vi fick full pott på sista ronden.
Vi slutade på en 3:e plats.
 
 
Igår kom mina reflexskärmar som jag beställde billigt på Amazon. Lyckades väckla upp den men tänkte inte på att jag inte hade en aning om hur man får i hop den. Den skruvas ihop på nåt konstigt sätt och blir 4 gånger mindre. Smidig och lätt. Längtar till jag får gå ut och prova denna :)
 
Va och handlade lite efter jobbet idag och hade svårt att motstå Ben & Jerry's som bara kostade £2 men jag klarade det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: