meandmyrestlesssoul.blogg.se

Bilder på Margot i Hampstead Heath

Kategori: Foto

Idag va min lediga dag och jag hade sett att det skulle bli bra väder så jag bestämde med Margot att vi skulle åka till Hampstead Heath och ta lite bilder.
Vi bestämde 10.30 och jag kollade med henne kl 9.30 att det va en bra tid.
Jag hade problem med transporten. Hoppade på en buss men hoppade av efter några hållplatser för att jag trodde det va fel buss (fast det va rätt buss). Gick till overground stationen.
Stod i kö för att fylla på mitt resekort men kunde inte betala med kort. Missade därför precis tåget och fick vänta 20 min på nästa.
När jag kom fram sa Margot att hon kommer om 15min. Väntade utanför stationen och tog bilder på duvor för att fördriva tiden.
Efter 40 min frågade jag va hon va. Jag åker snart, kommer om 40 min. då blev jag irriterad. Kunde hon inte säga det på direkten. Blir irriterad när andra slösar på min tid.
 
 
 
Tog därför en sväng i parken. Nu hade solen gått i moln och jag va lagom irriterad. Va även lite besviken på att löven inte alls va så gula/oranga/röda som jag hade hoppats på.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter 40min gick jag tillbaka till ststionen för att hämta Margot. Solen började komma fram mer och mer och jag tog massa kort. Jag hade läst på om hur man ska ta porträtt i motljus så det övade jag på. Alla blev ju givetvis inte bra men några bjussar jag på här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här kommer favoriterna:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • therese säger:

    vilka snygga bilder du tagit syster!

    2013-10-30 | 09:34:45

Kommentera inlägget här: