meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mer shopping och en flamsig kväll

Kategori:

I går började vi dagen med en morgonpromenad i Kensington Gardens.
 
 
 
 
 
 
Sen blev det en snabbvisit hemma hos mig innan vi tog bussen till Westfield.
 
 
Tessa viile shoppa, shoppa, shoppa men mamma va lite trött i fötterna så vi satte henne i en bar  så tittade hon på folk medans jag hjälpte Tessa.
 
Sedan åkte vi till mitt jobb där både mamma och Tessa hittade lite kläder.
Efter det stängde butikerna och vi började inta dryck!
Först träffade vi Nikki och Sjoerd på en pub på Carnaby Street. Även att inte mamma fattade allt de sa tyckte jag att det gick bra. Vi hade trevligt och skrattade mycket.
 
 
 
Efter det gick vi till Jewel och beställde mojitos.
 
 
 
Bling bling på toan.
 
Lite lagom lulliga tog vi oss till Chinatown där vi åt väldigt god mat och va allmänt flamsiga innan jag släpade med dem in på O'Neillis där vi lyssnade på ett coverband. Men inte alltför länge för musiken va alltför hög enligt mamma och Tessa. Lagom tyckte jag.
En kul kväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: