meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mer fyrverkerier

Kategori: Foto

I går jobbade jag 7-16.
Efter jobbet va jag hemma och åt lite innan jag åkte till bermondsey park d'r jag tr'ffade Nikki och Tom och Nikkis kompis Paul.Vi ställde oss i kö till baren när vi kom dit men det gick väldigt sakna fram. När fyrverkerierna började klev vi ur kön.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fyrverkerierna va fina och tillsammans med musik.
Jag blev även förvånad över hur bra bilderna blev.
I slutat hördes en stor smäll. Himlen lös upp och det kom ett fint ljusregn som final.
 
 
Efter fyrverkerierna åkte vi till Waterloo fär vi åt smarriga mexikanska tapas på Wahaca, Gillade skylten för deras badrum.
 
Sedan tog vi en pint på the firtestation som är en gammal brandstation.
 
Idag va det jobb 10-19. Hela veckan har det varit ont omm folk så dagarna går fort för man har fullt upp.
 
Ikväll va det en spelning i Camden med the Harlots.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: