meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kall höstdag

Kategori:

Igår va det jobb 7-16.Gillar att jobba desssa skift. de går snabbt och man får mycket gjort.
 
På kvällen träffade jag Nikki på Jewel bar i Piccadilly Circus. Söndag till torsdag har de halva priset på alla mojitos. Munna va gott det va och vi hade mycket att prata om eftersom vi inte har setts på 2 veckor.
Jag provade en strawberry, orange and passionfruit och lemon and butterscotch. Alla va goda men jordgubben är favorit!
Va hemma innan kl 21 igen. Gillar sånna kvällar när man är ute och gör nåt men ändå får en hemmakväll.
 
Idag har jag varit ledig. Åkte till House guard parade och såg på vaktavlösningen. Men precis som i Oslo så stog de bara och stirrade på varandra länge så jag gav upp och gick vidare.
Det va soligt men väldigt kallt och lite blåsigt. Jag hade inte tagit på mig min mössa så jag frös ordentligt om öronen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Gick vidare genom Green park. Och tog lite bilder på människor som njöt i solen....
 
...och barn som matade fåglar....
...och några tanter som matade duvor. Jag hatar ju fåglar och absolut duvor men duvorna satt och åt ur deras händer men även på deras huvud, armar och axlar. Usch!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frusen åkte jag hem och lagade heta enchilladas och drack massa te.
 
Ikväll gick jag och Mike en sväng längs med Themsen och kikade lite på en fotoutställning vid Southbank.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: