meandmyrestlesssoul.blogg.se

Egoboost

Kategori:

Idag när en av mina kollegor ville ta med mig och bjuda mig på glass för att jag är tillbaka på antibiotika (japp, va hos doktorn idag igen för ytterligare en "jättefinne" under armen) så tänkte jag på all uppmärksamhet jag har fått av killar den senaste veckan.
- Det började med vår nya supervisor som varje dag frågar mig om han får bjuda mig på middag,fika eller en drink. (Jag tackar snällt nej varje gång.)
- Sen hjälpte jag en kund i kassan härom dagen (troligtvis italienare) och när han gick sa han helt enkelt "by the way, you are beautiful".
- I Oslo fick jag kommentaren "Du är typ den coolaste tjej jag har träffat" vilket kändes ganska kul.
- Och idag ville Junior bjuda på glass för han tyckte synd om mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: