meandmyrestlesssoul.blogg.se

Tröstpris:) Extrajobb??

Kategori:

Idag va det dags för pubquiz igen efter ca 1 månads uppehåll.
Det va roligt och svårt. Vi kom inte ens i topp 5 men vi vann ett av de 2 tröstprisen:)
 
Jag fick Tobleronen och kinderägget, en liten plastälg som numera är vår maskot :)
 
Jag har ett tag funderat över att söka ett "extra" jobb på The Union Tavern där vi går på pubquizet. Först denna veckan har jag kännt mig allderles för rastlös för att bara sitta hemma när jag inte jobbar. Så idag frågade jag om de hade några lediga tjänster och det hade de. Så jag lämnade mitt CV och sa att jag kan jobba som servitris/diskplockare och att jag inte skulle vara så bekväm i baren. Förhoppningsvis ringer de så att jag får provjobba nån dag. Tanken är att kunna jobba där 1-2 dagar i veckan för att ha nåt att göra på min fritid plus tjäna lite extra pengar.
Håll tummarna nu! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: