meandmyrestlesssoul.blogg.se

Round of applause

Kategori:

Igår gick jag och la mig med huvudvärk och idag när jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk. Det är ingen hit men efter en värktablett blev det lite bättre.
Jobb 12-16. Hann med väldigt mycket på de 4 timmarna.
Fick en round of applause idag. Det va på tiden tänkte jag ;) Så hårt som jag har jobbat denna veckan.
"Thank you for your hard work this week. You did a fantastic job delivering the mens stockroom to a high standard and getting stock to the salesfloor."
 
Idag när jag kom hem satt de 2 nya hyresgästerna och pratade i köket. Jag snackade med dem medans jag lagade mat och satt t o m i köket och åt. Väldigt trevliga. Känner att huset kommer bli "roligare" nu än innan. Vi kom överäns om att vi måste städa lägenheten också så jag städade köket idag.
 
Ikväll ska vi ha förfest hos oss och sen gå ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: