meandmyrestlesssoul.blogg.se

R.I.P D3100

Kategori:

I går efter att ha sovit några timmar åkte jag till Highgate Cemetery där jag träffade Nikki och Sander. Det är en stor kyrkogård delad i west och east. West ska va den större, finare där man bara kan gå en guidad tur. Tyvärr fanns det inga platser kvar till den turen så vi gick till east som är lite mindre. Vi såg bla Karl Marx grav.

Här va en ung pojkes grav

Många av stenarna stod huller om buller inne i skogar och snår.
Murgröna växte överallt
 
Efter en kopp te på en bar åkte jag hem och vilade lite inför natten. Såg denna underbara solnedgång från mitt fönster. 
 
Inne på kyrkogården skulle jag ta bilder med min systemkamer men då blev alla bilder bara svarta. När jag kom hem fick jag ett felmeddelande. Det går troligtvis inte att laga kamera :( Det blir till att köpa ny när jag kommer hem till Sverige om en månad. Får klara mig utan tills dess. Kanske ska försöka hitta en bättre kompaktkamera tills dess.
 
 Innan jag åkte till jobbet hann jag träffa de nya hyresgästerna. En kille från Australien, Sean, och en tjej från Frankrike, Margot. De hade utflyttning/inflytningsfest. Men givetvis när vi alla har fest här i huset så jobbar jag natt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: