meandmyrestlesssoul.blogg.se

På flygplatsen

Kategori:

Så min tidsberäkning kanske inte va 100%. Kl ringde 2.30. Kollade när bussen skulle gå. Om 30 min. Perfekt! Helt plötsligt va det bara 4 min kvar till bussen skulle gå. 2.45 satt jag på bussen till bussen. Räknade med att den skulle ta 30 min som vanligt men den tog bara 15 min. Så ist f att ta bussen till flygplatsen 3.38 blev det 3.08. Detta betyder att jag kom till flygplatsen väldigt tidigt. Jag har nu varit här i 1 timme och har 2 timmar kvar till planet lyfter. Men med en kaffe och en Nicholas Sparks bok klarar jag mig fin fint.


En sak jag glömde skriva igår. Vi hade besök av Visual cheferna på jobbet igår. De är jättenöjda med hur herravdelningen ser ut och tycker vi (jag och Cathy) gör ett superbra jobb. MEN i o med detta är det troligt att de flyttar oss till en avdelning som behöver "rustas upp". Hörde det i förbifarten så jag vet inte om de menar inom butiken eller till andra butiker. Spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: