meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nya jobbkläder

Kategori:

För er som blev oroliga efter att ha läst mitt inlägg igår så behöver ni inte vara det.
Idag mår jag bättre:)
Började dagen på National Gallary vid Trafalgar Square.
Detta va ett sådats slags museum som jag har svårt för precis som V & A muséet. Det finns liksom ingen naturlig väg att gå för att se allt. Och här va det ännu fler och mindre rum. Vissa rum va jag i både 1, 2 och 3 gånger medans jag inte såg vissa alls. Och hela tiden kom jag ut i en av entréns 3 dörrar så att jag fick "börja om". Men visst fanns det många fina tavlor. Många såg dock likadana ut i mina ögon. Monet och van Gogh stack ut lite dock.
 
Åkte och handlade lite, lagade lunch och sen va det bara att vänta på att få åka till jobbet.
Läste lite. Har börjat göra det mycket nu. Har redan läst 2 av de böckerna som jag beställde och fick för 2 veckor sen.
Det är så härligt att läsa när man har en bra bok. Nu är jag inne på en ny Nicholas Sparks bok. Hoppas han släpper en ny bok snart för snart har jag läst alla hans böcker.
 
Innan jobbet köpte jag lite nya färgglada kläder till jobbet. En skjorta och 3 linnen.

Snålänningen i mig blir överlycklig när rabatten är större än totalsumman :) Bara skjortan kostar £29 ordinarie pris så man kan ju säga att jag fick alla 3 linnen på köpet ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: