meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nya böcker

Kategori:

Eftersom jag fick packa ur mina böcker jag tänkte ta med mig pga övervikt och läste ut min bok jag hade med mig ganska fort så behövde jag några nya böcker. Jag har köpt några billiga böcker sen jag kom hit som jag har börjat i men inte orkat fortsätta på eftersom de inte har varit bra. Senast nu läste jag en bok om Michael Jacksons liv. Den är jätteintressant. Men texten är liten och jag läser bara på tunnelbanan till o från jobbet så jag kom ingenstans. Han sjunger fortfarande i Jackson 5 och har inte ens blivit vit än ;)
Med inspiration från moster gick jag in på Amazon och beställde en hel hög med Nicholas Sparks böcker och 1 Danielle Steel bok.
Enligt Amazon skulle böckerna komma mellan 9 och 15 maj. I går kom den ena och idag kom resten :) Nu ska läsas! Förhoppningsvis är det bra väder i morgon. Då ska jag åka till en park och bara ta det lugnt och läsa :) Behöver lite egentid nu efter mycket jobb och många besök.
 
Här är måndagens skörd från Primark.
Och gårdagens:
Och en klänning jag tänka ha på bröllopet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: