meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mitt hår

Kategori:

Idag tänkte jag på hur långt mitt hår har blivit sen sist jag klippte mig.
Men jag saknar verkligen mitt långa hår. Så som det va innan jag fick för mig att klippa av det.
 
 
Sen fick jag för mig att klippa mig kort förra påsken. Trodde jag skulle se äldre ut och känna mig mer vuxen men jag tycker inte det fungerade.
 
Det växte ju ganska fort så i slutet av sommaren klippte jag det ännu kortare.
 
 
Innan jag åkte till London klippte jag mig igen. Inte så kort denna gång.
 
Och nu har det växt till sig igen.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Du passar bra både i långt och i kort hår =) men jag förstår känslan av att sakna det långa. Vill ha tillbaka mitt med. Tur att det växer ut, även om det tar tid. Kram

    2013-05-11 | 18:11:06

Kommentera inlägget här: