meandmyrestlesssoul.blogg.se

Ledig dag

Kategori:

Idag är jag ledig.
Började med att gå till Queensway för jag ville framkalla lite kort på familjer och vänner och hänga upp på mina tomma väggar. Började klicka i vilka kort jag ville ha från minneskortet och så att det blev inte billigt. Hade bara valt typ 10 kort o det skulle kosta över £5. Nja...det va kanske lite mer än jag räknat med.
Gick och kollade på lite vykort istället men hittade inga :(
Hittade i a f rätt storlek på det linnet jag köpte förra veckan på GAP men som va för stort. Äntligen efter att ha kollat i typ 5 olika GAP butiker.
 
Väl hemma hittade jag en hemsida där jag beställde lite kort ist. 22 kort plus 3 collage för £1.70. Bättre pris för mig :) Däremot får jag ju vänta lite längre på dem.
 
Efter det bar det av till Westfield där jag lämnade tillbaka det linnet som va för stort (eftersom jag inte hade med mig det när jag hittade den mindre storleken).
Jag hittade även några vykort och äntligen en mobilhållare till armen som jag kan ha när jag är ute och springer. Jag har letat efter en sådan länge. Dessutom va det 50% på den :)
Gillar taket på Westfield!
 
Provade den på direkten under en löprunda och den fungerar utmärkt :)
När jag kom hem blev det lite mellanmål. Viktigt att äta efter man har tränat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: