meandmyrestlesssoul.blogg.se

Lazy monday

Kategori:

Idag har jag verkligen bara latat mig. Eller nästan i a f.
Började dagen med att se the Bodyguard. Tyckte inte den va så speciell som många verkar tycka.
(Såg förresten Sune i Grekland i går kväll. Riktigt besviken. Visst är Morgan Alling bra men han är ju inte den riktiga pappa Rudolf. Och killarna som spelade Sune och Håkan va inte alls bra. Storyn va sådär också och jag hade väntat mig mer skratt) 
Efter film och frukost gick jag ut och sprang en liten sväng.
Sen åkte jag till banken för att få igång internet och mobil banken.
Alex som är min roliga bankman va inte där så det va en tjej som hjälpte mig. Gillade henne inte alls men nu kan jag i a f komma åt mitt konto på internet och mobil.
När jag kom hem la jag mig och läste men somnade.
Vaknade och kände att jag behövde göra nåt så jag bakade en kladdkaka men den blev mer som en sockerkaka.
Nu är kl halv 7 och jag är lätt uttråkad.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: