meandmyrestlesssoul.blogg.se

IKEA besök

Kategori:

Jag har nu hunnit komma in i vardagen här. Det är inte lika spännande att "upptäcka London längre. Och absolut inte nu när jag inte har nån kamera. Detta gör att jag blir lite uttråkad och rastlös när jag är ledig.
Så igår åkte jag till ikea. Jag behövde egentligen bara några galgar men eftersom det tar typ 1 timme dit tänkte jag att det kunde bli en utflykt.
När jag kom in delade de ut svenska flaggor till barnen. Jag frågade givetvis om jag kunde få en :)
Strosade runt lite på övervåningen och funderade över hur mitt nya hem skulle kunna se ut. Fick lite idéer och gick vidare ner. Plockade på mig färgglada plastglas på barnens (för de va billigast) och vinglas till lägenheten. Galgar, krokar och en handduk till mig. Sen blev det skorpor och godissnören, korv, pommes och lingondricka i Bistron.
Efter det blev det bussen hem igen.
 
Jobb 17.30-21.30 (fast vi slutade 20.50 för vi va klara)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: