meandmyrestlesssoul.blogg.se

Helg

Kategori:

I fredags så ringde de in mig till jobbet så att jag fick jobba 10-19 ist för 15-19.
Planerade att gå på afterwork som Lily på jobbet hade ordnat. Men hon ville stanna kvar till 21 så då gjorde jag det också.
Efter lite mat gick vi till en cocktailbar. De va seriösa med deras cocktail. Tog ju längre tid att blanda en än att dricka upp den.
 
 
Trodde vi skulle träffa fler där men det visade sig att det bara va hon och jag. Så bra känner jag inte henne så det blev lite pinsamt. Men vi träffade några killar som vi dansade med ett tag. Vid 12 kom en annan tjej från jobbet så då smet jag för att hinna med sista tåget hem.
Hade jag vetat att det bara skulle bli jag och Lily hade jag åkt hem kl 19. Men men...lätt att va efterklok.
 
Igår jobbade jag 11-20. Roligt pass eftersom både jag och Cathy jobbade på herravdelningen :)
 
På vägen hem skrev Nikki och frågade om jag ville ta en drink. Va trött men tänkte att det är ju spontankvällarna som blir roliga så jag åkte till Covent Garden och träffade Nikki och hennes kompis Laura. Vi gick först till Lamb & Flag.
 
Sen gick jag och Nikki till Waxy O´Connors. När de stände ville vi bara gå på toaletten men alla pubar verkade stänga eller ta inträde så vi hamnade på en bar som hette Chukka. Vi tog en drink när vi ändå va där. Dubbelt så dyr som på puben. Vi såg oss omkring och insåg att det va nog en "dyrare" bar för rika människor. Men vi dansade lite (och jag spanade, läs stirrade, på DJ:n som va typ den finaste kille jag sett på länge) innan de stängde.
Vi åkte hem från Piccadilly Circus där fotbollsfans firade kvällens vinst.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: