meandmyrestlesssoul.blogg.se

Camden market

Kategori:

Planerna för dagen va picknick i Hyde Park men eftersom vädret inte var på vår sida försökte vi hitta på nåt annat.
Vi tog bussen till Camden istället. Det småregnade lite och va kallt. Jag och Sean köpte burritos som va svåra att äta medans vi gick runt på marknaden samtidigt som det började regna mer.
Vi strosade runt lite innan Danny och Margot (som vi hela dagen har kallat för Margarita) köpte mat. Då va jag totalt gemonkall.



Roliga sittplatser
 
När de ätit upp gick vi in i värmen på en pub. Vi hittade plats i stora soffor och jag köpte en te.
Lägg märke till pappegojan i bakgrunden. Sällskapet lämnade 6 helt fulla glas och 5 halvfulla glas när de gick.
Där satt vi i nån timme och bara slöade och småpratade innan vi tog bussen hem.
Väl hemma igen ville de andra spela kort. Jag, som är van att va ensam mycket, kände att nu har jag umgåtts länge nog. Det blir film för mig istället. Men det är skönt att stämningen i huset är bättre även om Lea fortfarande inte passar in. Men jag tror hon mår ganska dåligt över det. Men jag försöker vara trevlig mot henne i a f.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: