meandmyrestlesssoul.blogg.se

3 månadersjubileum

Kategori:

Idag är det spring bank holiday här i England. Britterna gillar bank holidays. Ingen högtid eller nåt, bara en dag ledigt.
Jag började dagen med en promenad i Hyde park. Det va varmt och skönt i solen men lite kalla vindar.
 
Kl 11 träffade jag Nikki på Jamie Olivers café Recipease i Notting hill gate. Vi beställde brunch men jag blev lite besviken på min brödbit, skål med äggröra och 2 bitar bacon. Lite lite :( Men gott i a f.
 
 
Idag har jag pimpat mitt rum. Framkallade ju lite bilder som kom i lördags men har inte hunnit hänga upp dem förräns idag.
Det blev en vägg med lite vänner.
En vägg med familj.
Och på garderoben hamnade mina "round of applause"
 
Idag har jag jobbat på GAP i 3 månader. Det betyder att min provanställning avslutas idag. Hoppas de vill behålla mig;) Ikväll jobb 16-20.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: