meandmyrestlesssoul.blogg.se

Städa, städa, städa...

Kategori:

Idag började jag kl 7. Första gången jag ställde klockan på väldigt länge. Men det gick bra.
Jag fick det stora nöjet att städa på herrernas lager. Herrkläderna alltså. Det är dags för inventering snart.
För många skulle detta va ett straff men jag gillar ju att städa, plocka iordning och organisera. Den ända nackdelen va att det va kallt på lagret.
Men efter 8 timmar därinne va i a f hälften klart :) Undrar bara om det får hålla sig ett tag nu.
 
Efter jobbet köpte jag lite nya kläder. Är så tråkigt att använda samma hela tiden. Köpte en scarf också eftersom det är så kallt på jobbet oftast. 
 
I morgon är jag ledig. Då ska det städas, tvättas och lagas matlådor. Kanske försöker mig på att använda ugnen igen med lite brödbak.
Jag har märkt att det blir väldigt stökigt fort när man bor litet. Så fort man inte lägger tillbaka något på sin plats så blir det stökigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: