meandmyrestlesssoul.blogg.se

Portobello Road

Kategori: Foto

Näsan fortsätter rinna men halsen gör inte ont längre.
 
Idag när jag skulle gå och handla på Portobello Road så tog jag med kameran för skojs skull. 
Jag har gått på Portobello Road flera gånger innan men aldrig har jag varit med om så många marknadsståd. Och de tog aldrig slut. Jag gick o gick. Har alltid trott att den gatan va mycket kortare eftersom det alrdig har varit så många marknadsstånd innan. Gick och kikade lite och tog lite kort innan jag handlade.
 

Hittade supergulliga mini cupcakes


Fotoutställning med kaffe och te som tema
 
 
Presentrosetter som prydnad 
 
 
 
 
Köpte en blandning av färdiga wokgrönsaker som jag blandade med kyckling och sötsursås idag. Smidigt, billigt och gott tillsammans med nudlar.
 
Köpte även en tidning (första på väldigt länge) för att börja plugga lite trender. Dags att hänga med nu när man ska jobba i klädbutik :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: