meandmyrestlesssoul.blogg.se

Intervju på Forever 21

Kategori:

Idag kollade jag min mail och såg ett mail från Forever 21.
De vill att jag skulle komma på en gruppintervju i morgon. Jag fick 3 olika tider att välja på.
Forever 21 va mitt förstahandsval när jag kom hit. Jag ville verkligen jobba där. De har så mycket fina kläder. Har alltid varit min favoritbutik i USA tillsammans med Hollister.
 
MEN nu trivs jag ju jättebra på GAP plus att jag kanske kan få jobba som Visual Merchandiser som verkligen är nåt jag vill prova på och få erfarenhet av. 
Men jag har allmänt intresse för en av tiderna. Så får vi se om jag kommer på intervju och i så fall kan jag ju höra mig för lite. Får jag fler timmar, mer betalt osv? Det kanske inte alls är så intressant. Och frågan är om jag ska välja pengar före erfarenhet i detta skede.
Kanske bäst att bara gå dit då och då och titta på alla fina kläder, som en hobby. Man vill ju inte jobba med sin hobby, för då blir det ju tråkigt efter ett tag ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: