meandmyrestlesssoul.blogg.se

Andra chansen

Kategori:

Igår va det åter igen dags att ta sig till Svenska kyrkan för att se andra chansen. Denna gång men Gerhard från Nederländerna.
Det va bra att Robin gick vidare men nån annan än Anton hade gärna fått ta den andra platsen.
 
Som vanligt fortsatte vi till Harcourt Arms för efterfest. Tanken va egentligen att träffa Nikki efter mellon men hon va på en fest dit det inte va så enkelt att ta sig plus att jag inte mådde riktigt hundra så det blev traditionsenligt den svenska puben.
Först snackade jag och Gerhard ett bra tag och sen tog vi oss ut bland alla dansande människor.
Samma människor som va där förra veckan. Alla glada och trevliga. Jag kände hur näsan täpptes igen och jag inte längre kunde använda näsan för att få luft men jag fortsatte ändå ett tag. Tydligen så länge så att de stängde (23.00)
Då va vi kvar en stund och snackade. Några kom fram till mig och tackade för tipset om att titta i Svenska kyrkan. "Det va SÅ mycket bättre än på puben".
Sen följde Gerhard och en kille mig till tunnelbanan. Den här killen trodde i början av kvällen att jag och Gerhard va tillsammans men fick ganska fort redan på att så va inte fallet. De föll dock för varandra ganska snabbt och flörtade på dansgolvet.
Jag tog fel tunnelbana men löste det med en buss hem ist.
 
Det här med att umgås med bögar är ju ganska kul. Och så många pussar, kramar och komplimanger man får! Igår va jag "supercute", hade "beautiful eyes" och "a gourgeous smile". Men får nog börja leta efter fler hetro vänner :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: