meandmyrestlesssoul.blogg.se

the Harlots gig

Kategori:

Tanken igår va att va med på Dannys fest här hemma innan jag skulle åka till Camden och gå på en spelning med the Harlots som min jobbarkompis spelar i.
Enligt Danny skulle festen börja kl 17. Gjorde mig i ordning till kl 19 men då va jag fortfarande ensam hemma i huset.
Kl 8.45 kom Danny hem med några gäster. Så jag hann bara prata med några innan jag va tvungen att åka vid 21.30.
Detta är Marios flickvän, Kiera. Hon heter egentligen nåt annat men eftersom hon är från Taiwan är det ingen som kan uttala det så hon har valt att kalla sig för Kiera. Hon är supergullig med massa energi.
 
 
 
 
Tog sedan bussen till Camden där jag mötte upp Cathy och Regina. När vi kom till klubben the Harlots skulle spela på va flera från jobbet redan där. Alla som hade jobbat till halv 10 hade kommit med Mike.
Först va det 2 andra band som spelade. Helt ok.
 
 
 
 
 
Sen va det dags för spelningen men the Harlots. min jobbakompis, Sherwin är sångaren och har en unik röst. Mycket bra.
 
 
 
 
Såhär spolar jag när jag är ute på barer/pubar/klubbar.
 
 Idag va det jobb 13-17. Jag har ju mått bättre om man säger så. Men efter en alvedon, en stor kopp kaffe, några stekta ägg och en dusch kände jag mig lite piggare.
Ikväll va Cathy här en sväng. Vi satt ute och pratade om livet i några timmar.
 
I dag har både Danny och Mario flyttat ut. Kommer bli tomt utan dem men spännande att se vem som flyttar in istället.
Sen i slutet av juli flyttar Lea ut så då får vi ytterligare 1 till ny hyresgäst i lägenheten.
 
Fin solnedgång i kväll.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: