meandmyrestlesssoul.blogg.se

Sightseeing och nattjobb

Kategori:

Nu är man inte så pigg. 2 jobbnätter av 3 är avklarade. Sömn= ca 3 timmar per dygn. Inte helt ok.
 
Så i lördags gick jag genom Hyde park för att möta Jennifer och Tina när de kom med bussen till Marble Arch.
 
Sedan åkte vi till deras hotell och checkade in innan vi åkte till Westminster.
Vi såg först Westminster Abbey.
 
Sen gick vi vidare mot Big Ben.
 
 
 
 
London Eye
Blåsigt värre. Jennifer försökte klämma fast håret med glasögonen.
Leake Street grafitti
 
 
 
Middag på Cubana
Mojito
 
Spelning med Måns systers band, Painting Elephants, på the Enterprise i Camden. Innan jag begav mig till jobbet.
 
Sen va det jobb 22-7. Gick ganska smärtfritt. Vi förberedde för rean på herrarnas och barnens våningarna.
Omklädning av provdockorna är inte alltid lätt.
 
Hem och sova mellan 8 och 11 och sen ner på stan och träffa Jennifer och Tina igen.
Jag hittade äntligen ett par skor som jag har letat efter ett tag. Och det bästa va att de fanns på Primark så de va billiga :)
Sedan tog vi bussen till Notting Hill Gate och traskade ner för Portobello Road och sedan hem för att visa hur jag bor.
På kvällen skulle vi ses kl 20 på TGI Fridays. Jag hann med ca 20min sömn innan dess.
Tyvärr va Jennifer och Tina 30  min sena och sen tog det 30 min innan vi fick bordet så det blev ingen mat för mig.
Tänkte köpa nåt på vägen men alla ställen tog bara kontanter.
Rusade till tunnelbanan och kom fram lagom för att springa in på Sainsburys och köpa en macka som jag tryckte i mig innan jag började. Denna natt va det dags för ombyggnad på damernas. Jag fick börja med att ansvara för ombyggnaden av alla accessoarer. Kul :)
Efter lunch va jag så kall (även efter 3 koppar te) så de lät mig jobba uppe på barnens våning istället där det va varmt och skönt.
Sitsa timmarna va riktigt sega.
Sov 8-10. Men låg kvar i sängen till 12.
Kl 15 träffade jag och Sean Jennifer, Tina och Nikki på Gordon´s Wine Bar. Även denna söndag blev det sunday roast där.
 
 
 
 
 
 
 Jag fick en liten födelsedagspresent av Jennifer. Godiset blir bra till nattens jobb.  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: