meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nervös

Kategori:

Igår jobbade jag 9-18. Tröttheten kom ikapp mig från fredagnattens bravader. Det va svårt att gå upp och de sista timmarna på jobbet va tuffa.
Eftersom Nothern line som jag brukar åka 1 hållplats med från jobbet va avstängd så gick jag till Kings Cross istället där jag i vanliga fall brukar byta tunnelbana. Det va skönt att få lite frisk luft.
Började kolla på film men somnade innan kl 22. Det bästa med att somna så tidigt är att vakna och titta på klockan och inse att den inte ens är 12 och det är jättelänge kvar till man måste gå upp :)
Idag på morgonen laddade jag ner ett spel, can you escape. Man kommer in i ett rum och ska hitta ledtrådar för att komma ut. Jag blev helt fast. Kom till rum 10 innan jag insåg att det va dags att gå upp.
 
Jag är så nervös idag. Väntar på att de ska ringa från GAP för en telefon intervju. Vet att jag egentligen borde ringa men det gör mig ännu mer nervös eftersom jag inte alls gillar att ringa viktiga samtal.
Försökte gå ut och fota en sväng längst med Temsen i Chelsea men kunde inte koncentrera mig.
 
Vem behöver vatten för att bo på en båt? Här ligger husbåtarna på stranden.
 
 
När jag skulle gå över en bro hittade jag denna lilla luckan i ett skjul. Troligtvis en korvkiosk.
Tillbaka till tunnelbanan såg man skillnaden på hus jämfört med de vita husen i Notting hill som jag är van vid att se.
 
 
Nej jag får väl försöka ta tag i det där samtalet så att jag ka lugna ner mig lite sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: