meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mys kväll

Kategori:

Det blir inte alltis som man tänkt sig. Ville sitta i en park och läsa min bok i solen innan jag ville se solnedgången över London.
Insåg att det blåste lite för mycket för att sitta still i solen. Solen va ju på "fel" sida av stan och batteriet i kameran tog slut.
Men det blev en trevlig liten kvällspromenad istället.
Jag gick upp till utsikten på Primrose Hill.
Sedan gick jag ner till Regents Park som va så mycket trevligare nu än första veckan jag va här. Nu va det massa folk överallt. Då va det grått, kallt och folktomt.
Tyckte det va fint när solen sken igenom träden. Men hann bara få 1 bild innan batteriet i kameran tog slut.
Gick bara igenom parken och tog tunnelbanan hem från Baker Street där Mr Holmes står.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: