meandmyrestlesssoul.blogg.se

Mojitos :P

Kategori:

Så efter en förmiddag av sömn kom Måns tillbaka hit efter att ha varit på museum och ville ta en nap.
Trevligt sällskap ;) Men jag tog tillfället i akt och vilade lite jag också.
 
Vid 8 tiden åkte vi till Zedel. Den franska restaurangen där jag va med mamma, Göran, Tessa o Hasse när de va här.
Vi åt gott men det va lite mer högljutt än va jag minns.
 
Efter det ville jag prova ett ställe som hade happy hour med halva priset på mojitos.
Det va en mysig bar med stora kristallkronor i taket och levande ljus. Och riktigt goda mojitos.
Vi började med strawberry och orange/passionfruit.
Sen blev det en omgång till med blueberry och watermelon.
 
Efter det blev det ett litet besök på Waxy O'Connors.
 
Nu har även Måns åkt hem och det känns lite ensamt och tomt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: