meandmyrestlesssoul.blogg.se

London pride

Kategori:

Så igår va en supertråkig och lång dag. Tog till slut tag i att skissa lite. Det blev filmpostern från The vow.
 
 
Hade huvudvärk under dagen och den blev värre på kvällen så gick o la mig vid 11 tiden för att sedan vakna vid midnatt när Margot hade slutat jobba och hon, hennes 2 franska kompisar och Danny satt och pratade högt och tydligt i köket. Huvudvärken hade blivit värre och ville bara sova. Letade efter mina öronproppar och hittade dem till slut men de hördes igenom. Sms:ade Danny till slut och de blev tystare. Sov dåligt sen i natt och vaknade ofta.
 
Idag jobbade jag mellan 10-14. Stod i kassan i 2 timmar innan jag gick ner till herrarnas avdelning och helt plötsligt slutade jag.
Åkte till Trafalgar Square och kollade lite på pride paraden. Galet mycket folk överallt!
 
 
 
 
 
 
 
Sen gick jag och träffade Danny och hans kompisar där paraden avslutades.
 
Där gick alla runt och posade för kamerorna. De älskade verkligen uppmärksamheten!
Denna "hen" hade bara en strumpa för att täcka hans ägodelar.
 
 
Blev förvårnad när killen i speedos helt plötsligt hade en mobil i handen. Var fick han plats med den??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: