meandmyrestlesssoul.blogg.se

Last overnight

Kategori:

Så igår åkte jag hem efter vår sunday roast för att sova. Men jag hittade ju på massa annat att göra ist så det blev nog bara 30min sömn.
Kom till jobbet lite sliten men tänkte, hur illa kan det va??
Vi va bara 3st som skulle jobba. Vi skulle prismärka allt eftersom rean började idag.
Jag , Jordan, som också har jobbat alla 3 nätter, och Michael, chefen.
Det började bra då vi diskuterade filmer, böcker, musik och delade med oss av våra erfarenheter men sen kom vi till ett stadie då de dåliga skämten flödade. För att inte tala om allt fnitter.
Sen kom stadiet då alla blev tysta och inte ens orkade prata. Detta va runt 5 och jag somnade nästan och slog i huvudet när jag satt framför en hylla med prismärkaren i handen.
Sen va det tillbaka till fnitterstadiet innan vi slutade. På tunnelbanan hem stod vi bara och stirrade på varandra.
Nu är kl lite efter 3 och jag har sovit sen kl 8. Märkte knappt att Måns gick vid 10 tiden.
Jag har i a f lärt mig till nästa gång att man ska sova mer när man ska jobbba 3 nätter i rad.
Men va göra man inte för sina svenska besökare.
Nu ser jag fram emot 3 dagar ledigt (även om jag sa till chefen att jag kunde jobba på ons om det behövs).
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: