meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kramkalas och baksmälla

Kategori:

Flyget hem gick bra. Underbar solnedgång! Tyvärr satt jag inte vid fönstret men lyckades ta 2 bilder ändå. Blev inget bra men de visar vilka fina färger det va.
 
Smidigt va det att gå igenom passkontrollen när jag kom till Stansted nu när jag har mitt nya elektroniska pass. Då lägger man passet mot en skanner och så läser den av ansiktet med en kamera och jämför med passfotot så man slipper stå i den "vanliga" kön. 
Eftersom jag bara hade handbagage gick jag direkt och köpte bussbiljett. Så ca 30min efter vi landade satt jag på bussen. Smidigt! Tyvärr vägrade internet på min mobil fungera så det gjorde mig irriterad. Men somnade en stund innan det va dags att byta buss. Hade tur att bussen kom direkt så ca 1.40 va jag hemma igen. Sjukt att flygresan från Sverige till England tar lika lång tid som att ta sig från flygplatsen och hem.
 
Idag va det jobb 10-19. Josie öppnade dörren åt mig i dag på morgonen. "Äntligen är du tillbaka" och så fick jag en stor kram. "Vi har väntat på dig!" Även samma sak hände när Michael började. En kram och ett "äntligen tillbaka". Alltså, jag va bara borta 4 dagar ;)
 
Mitt internet fungerade fortfarande inte idag och när jag på lunchen kollade på mobilen så va batteriet dött även om det va fulladdat på morgonen. Hittade en park i närheten av jobbet där jag satt i solen på lunchen och läste.
 
Ikväll så gick jag till Coronet i hopp om att de skulle ha biljetter till Hangover 3. Hade tänkt att ringa och boka men eftersom mobilen dog va det lite svårt. Som tur va fanns det biljetter kvar. När jag kom in i salen så hörde jag att nån ropade mitt namn. Då va Mario och Kiera där så jag fick sällskap. Och helt plötsligt så hoppade internet igång igen på mobilen :)
 
 
Hangover 3 va en riktig höjdare! 1:an tyckte ju jag va jätterolig med 2:an mindre kul. Det skrattades och applåderades en hel del i salongen. Och för er som inte har sett den än. Stanna kvar efter eftertexten. Sjukt kul!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: