meandmyrestlesssoul.blogg.se

I'm the winner!

Kategori:

Igår gav jag mig ner på stan igen för att hitta ett par skor som jag kan ha på jobbet. Mindre lycka denna gång också.
Istället blev det jobb 14-18.
På kvällen va det dags för pubquiz. Sean följde med för första gången och han gillade det.
Vi började med en burgare som vanligt. 
Veckans tasting round va brownies med olika smaker. Mumma!
På audiorounden skulle man gissa språk. Det va vi också bra på.
Men bäst va jag på den individuella tävlingen då jag kom på första plats! Adam, som är quizmaster, har alltid med sig en stor glasskål med något i. Man ska gissa hur lång, hur brett, hur många mm beroende på vad som är i burken.
Igår låg det en kedja i burken som man skulle gissa längden på. Jag va bara 20cm ifrån det korrekta svaret. 
Priset va chokladpretzels.
I den sista 2 minuters rounden skulle man lösa rebusar. Detta va nåt jag va bäst på i mitt lag:) Laget platsade till sist på 5:e plats.
 
Idag kommer besökare nr 1 av 3. Måns ska bo hos mig över helgen och i morgon kommer Jennifer och Tina som ska bo på hotell i närheten av mig.
Utöver dessa besök ska jag försöka hinna jobba 3 nätter också (fre-sön natt). Något säger mig att jag kommer behöva de där 3 dagarna jag har fått ledigt efter helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: