meandmyrestlesssoul.blogg.se

Film

Kategori:

Igår på morgonen hade jag midsommarfrukost eftersom jag helt glömde det på midsommar. Jordgubbar i mjölk :)
Sen va det jobb 12-21 igen. Inget nytt.
 
På kvällen tittade jag på "Små gula citroner" som va en mysig liten svensk film.
Däremot såg jag en film som hette "Like crazy" häromdagen som hade ett sånt där dåligt slut så att man inte fattar om de blev lyckliga eller inte. Så irriterande.
 
Idag är jag ledig igen. Tanken va att åka och shoppa nåt nytt till i morgon kväll då det både blir fest här hemma och en spelning med en kille från jobbets band.
När jag hade betalat min hyra idag på morgonen kändes inte shopping som det bästa alternativet. Men tog mig i a f till Primark i hopp om att hitta nån billig topp bara. Lucky me, jag hittade ett linne som va sänkt till £2 så jag slog till med 2st, ett vitt och ett svart. 
Köpte även en jacka till Malin som hon provade när hon va här men ångrade att hon inte köpte.
 
Väl hemma igen har jag kollat på "OZ, the great and powerful". En ganska bra och färgglad film.
Har lite huvudvärk. Troligtvis pga att vädret är lite tryckande.
Men nu börjar jag bli rastlös.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: