meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nya öppningar

Kategori:

Här har man helt gett upp hoppet om en promotion så ringer butikschefen idag och säger att det finns en ledig supervisor tjänst på Banana Republic. De är under samma ledning som GAP men har "finare" kläder (= dyrare kläder).
Så det är mest affärsmän/kvinnor med mycket pengar som handlar där.
Jag sa att jag skulle besöka ett Banana Republic och sen ringa tillbaka.
Kände på direkten att jag kanske skulle tackat ja. Så jag skyndade hem från Hyde park, tog en snabb dusch och åkte till Westfield för att kolla läget.
Kläderna är ju helt klart mer kostymaktiga och det va ganska tomt därinne. De satsar på långa samtal med kunderna medans jag gillar de snabba kunderna samtidigt som jag vill ha mycket att göra.
Va fortfarande osäker och messade lite med Mike. Ringde till slut tillbaka till butikschefen och sa att jag inte va 100% säker på att det är något för mig men att jag får dåligt samvete om jag tackar nej.
Hon tycker att jag ska ansöka och gå på en intervju och sen se vad som händer. Jag kanske inte ens är intressant för dem.
Jag berättade även att jag skulle åka hem till Sverige nu i nästan 2 veckor men hon sa att vi kan lösa det med ansökan ändå.
Hon sa "sov på saken".
 
Kom ikväll på att det är tisdag så jag åkte till Coronet och såg the Internship.
Karaktärerna va typ desamma som i Wedding crashers. Ganska kul, på sina ställen väldigt rolig.
Konstaterade att jag vill verkligen ha ett jobb jag trivs med, utmanar mig och som jag är bra på. En dag...
 
Har sett 2 filmposters på Kings Cross stationen några dagar i rad nu. De sitter bredvid varandra och jag tror att det är samma person som har gjort båda.
 
Eller så är det helt enkelt inne med neonskyltar just nu ;)
 
Fick sms av Mike nu ikväll. Han sa att de har ändrat mina timmar från 16 till 24 på kontrakt. Gör inte så stor skillnad eftersom jag oftast får runt 30 timmar ändå :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: