meandmyrestlesssoul.blogg.se

Nattjobb

Kategori:

I måndags när jag kom tillbaka till lägenheten fick jag reda på att vattenpumpen i köket inte fungerade.
Surt när jag i går hade en stor tvätthög efter att ha packat upp.
Gårdagen va slapp. 
Va och handlade lite på morgonen och gick på The Bling Ring på Coronet på eftermiddagen. Handlar om några ungdomar som bryter sig in hos kändisar i Hollywood för att stjäla deras kläder, skor, smycken och väskor.
Den va helt ok. Jag blev mest sugen på att bli rik, skaffa ett hus och fylla en stor walk-in closet med massa skor och kläder:)
 
På kvällen tog jag mig till Nikki för att tvätta 1 maskin tvätt.
 
Kl 10 började jag jobba. Min uppgift blev att byta kläder på alla skyltdockor på herravdelningen. Kan väl inte ta så lång tid att byta kläder på 10 dockor tänkte jag. Det gjorde man ju hela tiden när man va liten ;)
Men det tog sin tid. Först ska kläderna väljas ut och sen strykas. Sen ska dockan plockas isär och tas av de gamla kläderna. För att sedan kläs på igen (och inse att jag har tagit för korta byxor, gör om gör rätt) sätta ihop dockan och till sist stylas.
var kan jag hitta en vältränad kille som denna i verkligheten va min tanke hela natten när jag gick och kramade dockorna?
 
Visualchefen valde ut hälften av kläderna och sa plocka ihop resten själv och visa mig så kan jag bara godkänna. Men han godkände inte. Och han gav mig bara 1 outfit i taget så jag fick gå till honom varje gång 1 docka va klar (för att han sedan skulle styla om dom igen) Gillar inte när jag inte vet vad jag ska göra och måste be om hjälp hela tiden. 
Men natten gick fort och jag blev inte alltför trött.
Kom hem kl 8 och gick o la mig. Sov bara till 10. Låg kvar och läste och blev trött igen men då började de andra städa i huset så då gick det inte sova. Får försöka ta en nap senare i eftermiddag istället.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: