meandmyrestlesssoul.blogg.se

Kommande present från moster

Kategori:

Häromdagen skrev min moster till mig att mina resebilder på facebook har inspirerat henne till ett nytt handarbetsprojekt.
 
För er som inte vet så är min moster väldigt duktig på att brodera. 
Bla har hon kopierat ett foto på sig själv och sina systrar. Nu har jag inte exakt den bilden hon använde utan en från en annan vinkel:
 
 
HOn har även gjort en bild av kronprinsessan Victorias bröllop:
 
Och av min kusin Louise och kusinbarn Lex:
 
Och så brukar hon gjort en tavla efter sina USA resor:
 
Och nu har turen kommit till mig!
Såg en bild på hennes blogg idag och jag är så nyfiken på hur detta ska bli!
Jag ser London, Sydney, Rom, Washington DC, New York, Aten och Nya Zeeland :)
 
Tack tack moster!!!!
 
 
 

Kommentarer

  • Moster säger:

    Du är väl för gullig!
    Det roliga är att bilden som startade idén med ett broderi till dig kommer inte att komma med. Någon resa, utöver de du nämnt, som du vill ha med? Finns plats kvar och jag ändrar konstant under resans gång :D

    2013-07-14 | 09:35:17

Kommentera inlägget här: