meandmyrestlesssoul.blogg.se

St Albans

Kategori:

Kl är nu 3 på natten och jag har just kommit tillbaka med tåget till London. Idag (läs igår) va det Mikes födelsedag så han hade frågat om jag ville komma till St Albans som ligger en bit utanför stan och hänga med honom. Tog tåget, som bara tog 20 min, vid 1 tiden.
Mötte upp Mike på stationen för att sedan gå till en stor park. Passerade stan och en jättekatedral på vägen.
 
Vi solade och snackade några timmar innan vi traskade tillbaka till stan, tog en öl och sedan gick hem till Mike. Då va det dags för mig att vila lite medans han lagade mat.
    
Efter det gick vi ner till stan igen och drack några drinkar och sen tillbaka till Mike för att äta cupcakes som jag hade köpt till honom i födelsedagspresent.
 
Sen missade jag tåget och fick vänta till nästa 2.20. Nu är jag i a f snart hemma. Ska bli skönt att få sova. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: