meandmyrestlesssoul.blogg.se

Going crazy with the GAPcrew

Kategori:

Igår jobbade jag 12-21.
Har otur med att jobba på den ända våningen aircondition fungerar. Jag som typ är den kallaste människan i världen. Och de andra har en tendens att ställa den på 18 grader vilket jag tycker är jättekallt.
Så igår när jag äntligen fick lunch efter 5 timmars jobb gick jag ut i solen :)
 
Efter jobbet va vi ett stort gäng som åkte till Camden för att åter se the Harlots spela.
Sherwin har frågat om jag vill ta lite bilder på dem och givetvis vill jag det men igår hade de en annan fotograf så då ville jag inte va i vägen. Använde kameran senare när alla började dansa.
Spelningen va bra. Jag börja känna igen låtarna nu och det va en liten spelning med många fans och härlig stämning:) Man kunde se att de har roligt när de spelar.
Efter giget va det en salig blandning av musik och folk började bli fulla så det va dans som gällde!
 
 Alltid så coola Regina
 
 
 
Nöjd med inställningen på kameran. Gillar ljuslinjena
 Matrix
 Nobody puts Jordan in the corner
 
 
När de stängde puben gick vi vidare till en annan pub. Satt ner och hade trevligt och drack ytterligare lite innan de stände och alla beslutade sig för att taxi hem till Cathy. Jag tog istället bussen hem till mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa "nördar" satt vid vårat bord. Vi funderade länge på vad de hade i den ena killens ryggsäck men de visade oss till slut. Udda.
 
Hade inte tänkt att drcka nåt dels för att jag inte har några pengar men även eftersom jag har varit ute lite för mycket på senaste tiden. MEN alla köpte drinkar till mig ändå...Suck! Va gör man? Man kan ju inte tacka nej ;)
 
Idag har jag och Mike gått hela vägen från mig till Kings Cross. Det är ca 8km.
Vi stannade först på ett café som jag länge ha velat gå till som heter LaVille. Där åt vi engelsk frukost. Yummy! Jag va så hungrig.
En vanlig syn när man hänger med Mike. Med mobilen i handen.
 
Väldigt mysigt! Och god mat!
Sen stannade vi även vid Camden market där vi gick runt i cirklar för att hitta glass eller lemonade. Till slut hittade vi lemonade. Så gott efter en promenad. Sedan fortsatte vi att cirkulera för att titta på solglasögon till Mike och till sist försöka hitta ut.
VI stannade även vid ett stånd där de hade massa foton på olika platser i London som ser ut som en bokstav. Så de satte ihop våra namn av bilder. En bild för varje bokstav. Tex va M i Mike formen på en av grindarna utanför Buckingham palace. Detta gav mig en ny idé så nu ska jag leta "bokstäver" i min omgivning att fota.
Sedan gick vi vidare till Kings's Cross där Mike tog tåget hem och jag tog tunnelbanan hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: